Laat de ''Werken-bij'' pagina (door)ontwikkelen

 

De "Werken-bij" pagina is hèt centrale punt op jullie website (of een aparte microsite) dat volledig gericht is op zowel huidige als potentiële medewerkers.

De samenwerking van Recruitment, Marketing en Employer Branding

Deze pagina gaat verder dan alleen het delen van vacatures. Het draait om het krachtig uitdragen van jullie Employer Branding: "Hoe is het écht om bij ons te werken?"

Met een sterke werkgeversbranding positioneer je jouw bedrijf aantrekkelijk in de markt. Het biedt bovendien een solide basis voor al je wervingscampagnes en social media-strategieën.

 

Voordelen ''Werken-bij'' pagina

Kandidaten willen meer dan alleen een vacature lezen; ze zoeken een compleet beeld van hun potentiële werkomgeving. Met een dedicated 'Werken bij'-website grijp je deze kans en beantwoord je de belangrijkste vraag: hoe is het écht om bij jullie te werken?

De voordelen van zo'n platform zijn onder andere:

  • Een krachtige plek voor storytelling en het creëren van beleving
  • Volledige transparantie over jullie organisatie als werkgever
  • Een sterk onderscheidend vermogen in een concurrerende arbeidsmarkt
  • Helderheid over de 'culturele fit': wie zijn jullie en wie past bij jullie?
  • Een centrale plek voor al jullie wervingsactiviteiten

 

Waarom een ''Werken-bij'' pagina

Wanneer is het tijd voor een ‘Werken bij’-website?

Een ‘Werken bij’-website biedt de ideale plek om uitgebreide informatie over jouw organisatie en vacatures te delen. Het is een krachtig hulpmiddel als je de volgende doelen wilt bereiken:

  • De vindbaarheid van vacatures verbeteren
  • Meer sollicitaties genereren
  • Specifieke functies of afdelingen beter onder de aandacht brengen
  • Relevantere sollicitanten aantrekken die passen bij jullie organisatie
  • Het imago van je organisatie versterken of veranderen
  • Ingewikkelde onderwerpen op een begrijpelijke manier uitleggen
  • Meer openheid en transparantie bieden

 

 

Waar zorgen wij voor

 

Naast het herschrijven en structureren van vacatures bieden wij ook de volgende diensten aan:

  • Het creëren van een inspirerende bedrijfsvideo die het verhaal van jullie organisatie vertelt.
  • Het zichtbaar maken van jullie bedrijfscultuur, inclusief hoe medewerkers hun werk ervaren, de werksfeer en de kernwaarden van het bedrijf.
  • Interviews met leidinggevenden waarin zij hun leiderschapsstijl toelichten.
  • Professionele portretten van medewerkers, gecombineerd met korte, krachtige ervaringsverhalen.
  • Het ontwikkelen van video-vacatures, perfect geschikt voor doorlopende vacatures.
  • Levering van het materiaal aan jullie IT-afdeling of ondersteuning bij het vullen van de pagina door een van onze specialisten.
  • Geschikt en geoptimaliseerd materiaal voor plaatsing op socialmediaplatformen zoals LinkedIn.

 

Hoe gaan we te werk

 

Hoe wordt een ''Werken-bij'' pagina gerealiseerd?

Fantastisch, jullie willen aan de slag om jullie werkgeversmerk nóg sterker neer te zetten! Hier zijn de belangrijkste stappen die we samen doorlopen om tot een succesvol resultaat te komen:

  • We analyseren de huidige situatie en bepalen samen de gewenste toekomstvisie. Dit doen we door onderzoek en gesprekken over mogelijkheden en wensen.
  • Er vindt een brainstormsessie plaats met de directie, het management en relevante afdelingen zoals HR, Marketing en IT.
  • We plannen en organiseren professionele opnames (foto's en video's) om de juiste uitstraling te creëren.
  • Een eerste conceptversie van het materiaal (foto's, video's en teksten) wordt opgeleverd. Hier is ruimte voor feedback en aanpassingen.
  • De pagina wordt ingericht binnen de bestaande online omgeving, door jullie IT-team of door ons, indien gewenst.
  • We voeren een eindcontrole uit om te waarborgen dat alles perfect is afgestemd.
  • Jullie ontvangen advies over hoe de pagina en het bijbehorende materiaal optimaal ingezet kunnen worden.
  • Het traject wordt succesvol afgerond, en jullie beschikken over een krachtige en effectieve ''Werken-bij'' pagina!

 

Kies je pakket

We bieden een scala aan gespecialiseerde diensten die zijn afgestemd op jouw individuele behoeften.

Branding Basis

Vanaf

1699.- 

1: Één Bedrijfsvideo

over het ''Werken-bij'' jullie. 

Korte statements & sfeer video

 

2: Enkele foto's op werkvloer

 

Als Branding basis geschikt voor de 

''Werken-bij'' pagina 

Branding Pro

Vanaf

2750.-

1: Wij verzorgen 2 tot 3 ''Werken-bij'' interviews per functie of afdeling, met ondertiteling in het Engels of Nederlands.

2: Daarnaast maken we een compilatievideo van de verschillende ''Werken-bij'' interviews.

3: We leggen de werksfeer vast met professionele sfeerfoto’s die laten zien hoe het is om bij jullie te werken.

4: Elk video-interview wordt aangevuld met een professionele fotoshoot van de geïnterviewde.

Deze foto's en video's zijn perfect te gebruiken op platforms zoals LinkedIn of als onderdeel van een e-mailhandtekening.

5: Wij leveren ook korte, krachtige teksten die ingezet kunnen worden voor wervingsdoeleinden, naast de video’s en foto’s.

 

Branding XL

Vanaf

5000.-

 

1: Wij verzorgen 3 tot 6 ''Werken-bij'' interviews per functie of afdeling, met ondertiteling in 2 talen naar keuze. 

2: Daarnaast maken we een compilatievideo van de verschillende ''Werken-bij'' interviews.

3: We leggen de werksfeer vast met professionele sfeerfoto’s die laten zien hoe het is om bij jullie te werken.

4: Elk video-interview wordt aangevuld met een professionele fotoshoot van de geïnterviewde.

Deze foto's en video's zijn perfect te gebruiken op platforms zoals LinkedIn of als onderdeel van een e-mailhandtekening.

5: Wij leveren ook korte, krachtige teksten die ingezet kunnen worden voor wervingsdoeleinden, naast de video’s en foto’s.

 

6: Samen met uw IT-afdeling of IT-medewerker zorgen wij ervoor dat de pagina('s) correct worden ingericht.

7: Future-proof video garantie:
Als een medewerker of leidinggevende onverwacht niet meer werkzaam is of een andere functie krijgt, passen wij de video's aan met bestaand beeldmateriaal.

8: Wij regelen de wettelijke grondslag en zorgen ervoor dat alle medewerkers toestemming geven volgens de AVG-richtlijnen.

 

 

Recruitment = Branding
De strijd om talent win je vóórdat de vacature live gaat.

De 8-secondenregel:

75% van de kandidaten besluit binnen 8 seconden om te solliciteren of weg te klikken.
Je employer brand is jouw eerste indruk, maar dan op grote schaal.

Belangrijke cijfers:

Een sterk employer brand leidt tot:
- 2x meer sollicitanten
- 50% lagere kosten per hire
- 28% snellere invultijd van vacatures
(Bron: LinkedIn Global TA Report 2023)

Het kracht van het netwerkeffect:

Mensen vertrouwen mensen.
Content die gedeeld wordt door medewerkers genereert 8x meer betrokkenheid dan bedrijfscontent.
Elke share is een gratis micro-recruitment actie.

De risico's van geen branding:

Geen employer brand? Dan betaal je altijd voor advertenties.
Een zwak employer brand? Dan blijft werven onnodig duur.

De conclusie:

Investeer slim in je employer brand en bouw een duurzame talentpool.
Maak van potentiële kandidaten fans, nog voordat ze medewerkers worden.

 

Plan een kennismakingsgesprek/ intake en zet de eerste stap naar een professionele 'Werken-bij' pagina.